بازی Redfall جدیدترین شکست بزرگ صنعت گیم به عنوان یک محصول تخصصی که در دست توسعه است ، برای طرفداران درجه یک دستگاه های XBOX، خیلی سخت و دشوار است.
با نگاهی به Metacritic به عنوان منبع مرجع برای نقد و بررسیها، فعلا بازی Redfall توانسته متای ۵۹ از ۱۰۰ با ۵۵ نقد روی پلتفرم XBOX/X و متای ۵۶ از ۱۰۰ با ۴۰ نقد برای PC بدست آورد.
درواقع ، برخی از اشخاص ، شکست بازی Redfall را از گذشته پیش بینی کردنند و میگفتند که محصول موردنظر ما اصلا در حد میراث کلی استودیوی بازیسازیArkane نخواهد بود.
بااین حال و با گذشت ماهها، نگرانیها حول شکست بازی Redfall قدرت گرفت.
ترس مخاطب زمانی زیاد شد که بازیکن همیشه باید دروضعیت آنلاین باشد و اصلا هم فرق ندارد که درچه وضعیتی، ازجمله محتواهای داستانی یا همکاری تیمی را تجربه میکند، و این باعث چالش برای بازیکنان شده است.
این تازه شروع ماجرا بود و بعد از این ماجراها هم خبرهایی از وضعیت کیفیت خروجی این بازی منتشر شد ، که سازندگان گفتند: در روز انتشار ، بازی را روی حالت ۳۰ فریم تصویری تجربه میکنید، و بعدا حالت ۶۰ فریم این بازی هم منتشر خواهد شد.
با این ماجرا، حتی خیلی از مخاطبان تا یک ساعت قبل از انتشار نقدها ، امیدوار بودند که بتوانند در روز تجربه این بازی ، روی دستگاه XBOX یا PC، حداقل به صورت ۶۰ فریم تصویری را تجربه کنند.
با منتشر شدن بازی Redfall ، مشکلات جدید شروع شد.
از مهمترین این مشکلات میتوانیم به موارد زیر اشاره کرد:
تبلیغات pop up در حین تجربه بخش داستانی بازی
مشکلات مربوط به کنترلر و هدایت شخصیت
عدم پردازش بافتها
و…
همچنین گیمپلی بازی Redfall پر از مشکلاتی مانند موارد زیر است:
هوش مصنوعی خیلی ضعیف
ناپدید شدن دشمنان
ناپدید شدن اسلحهها
قفل شدن منوی استارت
و هزاران مورد دیگر
این وضعیت از روز اول بازی Cyberpunk 2077 هم بدتر است.
در ضمن با این شرایط فوق میتوان گفت که بازی Redfall جدیدترین شکست بزرگ صنعت گیم است.