در این مقاله از گیم شاپ قصد داریم به همه چیز درباره بازی Final Fantasy 7 Rebirth که میدانیم بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
گیمپلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth:
در گیم پلی این بازی کلاود و هم تیمی هایش به فضاهای باز و آزادتری میروند. و خواهیم دید که مینی گیمهای گلد ساسر از مکانهای برجسته این بازی است . در ادامه کلاود را سوار بر Choboco میبینیم که در مسابقههای مختلف شرکت می کند . با توجه به این ها میتوان گفت که قطعا مقیاس های این بازی بالاتر میرود. و همانطور که سازندگان این بازی گفته اند ما حدود 100 ساعت بازی را تحربه خواهیم کرد .
کاراکترهای موجود در این بازی :
د ر تریلر این بازی چند شخصیت را مشاهده می کنیم که قرار است با آنان ملاقات کنیم . در ادامه اسامی کاراکتر هایی را آورده ایم که انتظار می رود در این بازی حضور داشته باشند و آنها را ببینیم :
Aerith _ Tifa _ Barret _Red 13_Sephiroth_Yuffie_Vincent_ Cait Sith_ Elena_ Rude_ Vincent Valentine
اکشن و مبارزه در همه چیز درباره بازی Final Fantasy 7 Rebirth:
در تریلر های این بازی دیدیم که کلاود با موجودات مختلفی با اکشن به موقع سریع خودش مبارزه میکند . درباره رد ۱۳ ، کارگردان این بازی نائوکی هاماگوچی اعلام کرد. که از این کاراکتر محتوای جدیدی به عنوان تیپ تازهای از این کاراکتر مشاهده خواهیم کرد . با توجه به مقیاس ATB برای انجام قابلیتها ، red13 یک مکانیزم مقیاس انتقام نیز دارد که در هنگام دفاع کردن حمله دشمنان کامل میشود و شما از این مقیاس برای انجام چند قابلیت بازی میتوانید استفاده کنید .
جدا از این ها ما توقع داریم حرکات Synergy جدیدی را در بازی ببینیم که در جنگ ها به ما یاری می رسانند . این حرکات را هر وقت که اراده کنیم قادر هستیم انجام دهیم. با این وجود که مقیاس آن باید کاملا پر باشد برای انجام آن کار . هاماگوچی اعلام نموده است که ما نسبت به بازی قبلی بهتر میتوانیم با شخصیت های بازی ارتباط برقرار کنیم و آنان را ارتقا دهیم .
روند توسعه بازی Final Fantasy 7 Rebirth:
فکر میکنیم که شروع توسعه نسخه ریبرث قبل از تمام شدن توسعه ریمیک این بازی در سال ۲۰۲۰ استارت خورد. تهیه کننده این بازی آقای یوشینوری کیتاسه اعلام کرد. که این سه سال که بازی در حال ساخت بود کار دشواری داشتند. اما در آخر چیزی که تولید شد ارزش این همه سختی را خواهد داشت . یوشینوری کیتاسه گفت : « سه سال قطعا مدت زیادی برای طرفداران است که مشتاقانه منتظر بازی بعدی هستند ، اما ما میخواهیم مطمئن شویم که بهترین تجربه ممکن را به آنان ارائه میدهیم و البته همهی ما سعی داشتیم که با سرعت بالا و کیفیتی مناسب کار خود را ادامه دهیم».
تتسویا نومورا نیز درباره توسعه این بازی اعلام نموده است که شروع روند توسعه بازی زمانی بود که ساختار جدیدی برای توسعه آن در نظر گرفتند . از طرفی دیگر هم نائوکی هاماگوچی اعلام کرد که توسعه به مراحل پایانی نزدیک شده است و تیم سازنده انگیزه بسیاری دارند تا این عنوان را به نحو احسن تحویل کاربران بدهند .